Escola de Música Joan Valls

• Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font
Inici Galeria d'imatges

COMUNICAT de la Plataforma SALVEM L'ENSENYAMENT PÚBLIC DE LA MÚSICA I LA DANSA

Correu electrònic Imprimeix PDF

La Plataforma SALVEM L'ENSENYAMENT PÚBLIC DE LA MÚSICA I LA DANSA  convoca una Manifestació dissabte 20 d'octubre a la tarda, per la que comptem amb la participació de tota la comunitat educativa d'escoles de música, conservatoris i ESMUC, de protesta per les retallades en ensenyament musical que aplica el Govern de la Generalitat i que afecten tan greument els nostres centres. Mirarem de fer molta música i animem a la participació de tots, professorat i alumnat, amb instruments i a la resta dels participants a cantar i portar instruments de percussió qui en tingui.

Farem tots un Pasacarrer amb formacions instrumentals i corals des de la Via Laietana amb l’Avinguda de la Catedral fins a la plaça de Sant Jaume, on interpretarem tots junts vàries peces. Inclourem un seguici fúnebre. Farem molta música al llarg de tota la concentració, cantant i tocant.

·        Reclamem al Govern de la Generalitat de Catalunya el finançament legislat que ens nega.

·        Defensem el dret d’accés a un ensenyament públic de la música i la dansa de qualitat.

·        Defensem el futur musical del nostre país, del què la xarxa d’Escoles municipals i Conservatoris és pilar fonamental.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!

Plataforma SALVEM L’ENSENYAMENT PÚBLIC DE LA MÚSICA I LA DANSA

Flash Notícies